Nu öppnar jag min blogg om Mobilt Bredband

Hej! Mitt namn är Niklas och går på IT-gymnasiet i Stockholm. Jag tänkte öppna denna bloggen eftersom jag anser mig kunna mycket om mobilt bredband och då speciellt 4g.

Jag vet inte riktigt vad jag skriva nu första gången som presentation men jag kan ju säga att jag var en av de första som fick mobilt bredband 4g i stockholm. Tack vare min mammas kontakt på Telia så var jag väldigt tidigt med detta. Någon mina polare var sjukt avis över när jag kunde ladda ner spel snabbt i skolan. Men någon måste ju vara först med Mobilt BRedband.

Jag surfar mycket med mitt bredband. Hemma, på skolan, på väg till skolan och på väg hem från skolan. Och så klart när vi lanar till sammans. Jag spelar ju en hel del WoW så det är inte hetl fel att kunna kolla auction house på rasterna i skolan. Hahaha ibland gör jag faktiskt det även på lektionen. men fy fan vad sur Lars blev när han såg det...

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva första gången. Kan ju avsluta och säga att Mobilt bredband är FETE NICE!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0